Systemy płatności w branży e-commerce

Jeśli planujesz otworzenie sklepu internetowego, to musisz pamiętać o przepływie pieniędzy pomiędzy klientem a Twoją platformą. Z jednej strony masz zapewnić sobie zyski, a z drugiej umożliwić konsumentom bezpieczne i szybkie zakupy. W branży e-commerce mamy do czynienia z wieloma systemami płatności, ale postanowiliśmy wybrać tylko kilka z nich i krótko je opisać. Zapraszamy do lektury.

Zaufanie do metod płatności

Co jest kluczem do sukcesu w e-biznesie?  Zdecydowanie zaufanie. Klient nie ma możliwości dotknąć towaru, dlatego musi ufać sklepowi i formom płatności, jakie oferuje. Możemy wyróżnić trzy rodzaje płatności: karta kredytowa, elektroniczny przelew bankowy i płatność za pośrednictwem operatora szybkich przelewów. Karta kredytowa jest akceptowalna wszędzie, ale problem z nią jest taki, że tylko garstka posiadaczy konta bankowego ma kartę kredytową (istnieje różnica pomiędzy kartą kredytową, a bankomatową – wkrótce je opiszemy). Elektroniczny przelew bankowy to jedna z lepszych metod płatności. System łączy się z bankiem konsumenta i wypełnia wszystkie pola przelewu. Zadaniem konsumenta jest już tylko przepisanie numeru z tokena i realizacja płatności. Nie każdy konsument posiada jednak konto internetowe, dlatego i ta forma płatności nie będzie faworytem nowoczesnego e-sklepu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Next Post

Różnorodność w świecie rajstop

pon Maj 25 , 2020
Wybierając rajstopy, kierujemy się przede wszystkim rozmiarem, grubością oraz kolorem i wzorem, pasującym do całości stylizacji. Producenci kuszą wieloma detalami, takimi jak matowe lub błyszczące wykończenie albo ozdobne elementy. Jednak dla komfortu noszenia i efektu wizualnego istotny jest także fakt, z jakiego materiału zostały wykonane pończochy. Elastan lub spandex – […]

Kontakt